dinsdag 22 juni 2010

interview

zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien is er een nieuwe eigenaar: Jip.


in dit interview ga ik haar het shirt van het lijf vragen (hemd klinkt zo dom)




hoi hoi!


hoi.




ik begin met vragen: wat zijn je hobby's?

mijn hobby's zijn streetdance, computeren, lezen en mode :p




wat vind je zo leuk aan fashion?

je geeft er je eigen draai aan en het is een uiting van wie je bent.
kleding zegt heel veel over de mens zelf.




heb je een vriendje?

nee :(




wat is je lievelingseten?

eerst boerenkool maar nu is het spaghetti met gehaktballen (zoals mijn vader ze maakt).




wat is je leukste vakantie land?

amerika, ik ben een keer in Calefornia geweest en het was geweldig.




op welke school zit je (bijv vmbo, havo)

op het vwo (volgend jaar gymnasium)




Welke sport doe je?

streetdance




wat is je lievelings kledingstuk?

heb ik niet, ik vind al mijn kleding leuk :p




en als allerlaatst: veel succes!


bedankt! Ik zal hier veel (en vaak!) leuke dingen, weetjes, tips over fashion posten (en misschien nog wel over andere dingen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten