maandag 28 juni 2010

perfect partylook

ik ga jullie laten zien hoe je een perfecte feest outfit kunt vinden wat past bij jouw lichaam

ben je nogal klein doe dan dit:
- een skinny jeans met hoge hakken (de hakken maken je langer en in combinatie met de skinny jeans lijken je benen nog veel langer)
- een rokje ter hoogte van je knieën met verticale strepen verbergen het feit dat je korte beentjes hebt.
- een kort jurkje met een bolle rok zorgt er ook voor dat je korte benen niet opvallen.


als je lang bent doe dan dit:
- rol het uiteinde van je jeans een beetje op en maak het af met hakken om je lengte beter uit te laten komen.
- een strak rokje ter hoogt van je knieën.
- een jurkje met een patroontje is goed voor je lengte speel met de mouwen en een goeie panty eronder.


brede heupen doe dit:
- een donkere spijkerbroek met brede pijpen verbergen je heupen en een druk topje versterkt het effect.
- een druk jurkje met spaghetti bandjes verbergen je heupen ook, en hoge hakken geven je meer lengte.


een grote maten meisje doe dit:

- lange zwarte broek met een glitter topje verhult je lijf
- strakke rok met aan de onderkant een soort van franjes maken je heupen kleiner.
- een gedrapeerd jurkje verhult heel je lijf en laat je er sexy uitzien met een gewaagde legging eronder. PARTY!




hopelijk hebben jullie hier iets aan en gaan jullie met zelfvertrouwen naar een feestje

xxxxxxjes van Jip

4 opmerkingen:

  1. Ik ben best klein en doe ook altijd een skinny jeans aan met pumps,
    en niemand die ziet dat je klein bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben juist heel lang en ik schaamde me er een beetje voor maar blijkbaar is het heel mooi.
    ik ga die opgerolde jeans proberen!

    kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Anne,

    ik vind lang mooi!
    als je lang bent lijk je altijd heel slank.
    niks om je voor te schamen.
    ik ben zelf best klein dus ik wou dat ik lang was.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goede tips!
    dat van die skinny jeans en pumps doe ik soms ook, ben best klein.

    BeantwoordenVerwijderen