dinsdag 29 juni 2010

bh (met dank aan 100% Anna)

Welke bh past bij jou?
kom er nu achter.

mogen jouw borsten gezien worden?

A. ik schaam me er voor.
B. ik heb geen borsten, veel te plat.
C. iedereen mag ze zien, ik ben gewoon bijna trots.

Wat draag je het liefst?

A. jeans met een t-shirtje.
B. jurkjes, strikjes, kant en natuurlijk ballerina's.
C. alles wat in de mode is op dit moment.

Wat zijn je favoriete kleuren?

A. lichtblauw, wit en zachtgeel.
B. lichtroze, rood, lila en zilver.
C. paars, felroze, goud en oranje.

Wat trek je aan naar een schoolfeest?

A. spijkerjurkje met daaronder een shirtje met streepjes.
B. roze jurkje met strikjes.
C. felroze joggingpak (zoals jennifer lopez).

Op wat voor soort jongen val jij?

A. Als je maar met hem kan lachen, dan gaat alles goed.
B. Een schatje, hij moet me verwennen en lief voor mij zijn.
C. Ik val altijd op PLAYERS, iedereen is verliefd op mijn crush!

meeste A: 100% basic
je kiest voor onzichtbaar. Van het woord bh ga je alleen al gillen!
dus verstop je, je borsten in witte, grijze of zwarte bh'tjes.

meeste B: 100% romantish
jij kiest voor romantische setjes. bloemen, roze randjes en kleine strikjes
maken je helemaal blij.

meeste c: 100% hip
jij kiest voor knalkleuren! shocking pink, kanarigeel en felrood zijn jouw kleurtjes.
Bij Björn Borg vind je precies wat je nodig hebt.





veel plezier met deze tips

xxxx Jip





Geen opmerkingen:

Een reactie posten